piątek, 8 maja 2015

Prolog

"Możesz być kochany przez wszystkich, ale mimo to być bardzo samotnym"

Nawet jeśli wydaje ci się, że w życiu osiągnąłeś już wszystko, to znajdzie się coś lub coś, co udowodni ci że to tylko mała cząstka tego, co osiągnąć powinieneś.
Dopiero w momencie, gdy dokonasz tego, o czym marzysz, czujesz samotność. Wtedy zdajesz sobie sprawę, że nie było warto.

- Ile razy mam ci jeszcze powtarzać, że nie możesz? - spytała, starając się już zignorować prośby swojego syna.
- Naprawdę nie możesz raz pozwolić mi wyjechać z przyjaciółmi?
- Chyba zapomniałeś, że wtedy masz coś ważniejszego.
- Mamooo...
- Obiecałeś, pamiętasz?
- Ale to nie jest fair.
- Nikt nie obiecał że życie będzie fair. A teraz zmykaj do szkoły, bo się spóźnisz. Już i tak za dużo lekcji ominąłeś.
- Nie pójdę, dopóki nie obiecasz mi, że będę mógł pojechać. To tylko parę dni, z przyjaciółmi. Nic się nie stanie, jak wyjazd przełożę o te parę dni.
- A mi się wydaje, że jednak się stanie. Nie ty tym wszystkim rządzisz, pamiętasz? Masz podpisany kontrakt, który do czegoś zobowiązuje. Pójdziesz wreszcie do tej szkoły?
- Ale...
- Pamiętam, jak mi obiecałeś że się grzecznie podporządkujesz. Więc teraz nie proś mnie o nic więcej, i idź do tej szkoły.
- Nadal uważam, że to nie fair. - powiedział, biorąc plecak leżący pod ścianą.
- Sam chciałeś, nikt ci nie kazał.

5 komentarzy:

  1. Pierwszaa!!! super prolog! Nie moge doczekac się rozdziału!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy rozdzial 1

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowy jak coś to ja jestem Emilka K. co napisała pierwszy kom. Wejdziesz na mój blog? Bo niedawno go załozyłam, a nikt chyba o jeszcze nie widział :( http://violetta-y-leon-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeej *-* Cudny ❤ Jak zawsze, zresztą :D Jak ja lubi czytać to, co piszesz *-*

    OdpowiedzUsuń